שאלות ותשובות
כמה זמן לוקח משלוח? / מהו זמן האספקה של הזמנה?
זמן האספקה הוא בין 2-4 ימי עסקים.
איזה סוג משלוח אתם מציעים?
אנו משתמשים בשירות משלוחים אקספרס פרטי עד הדלת.
האם ישנה אפשרות לאיסוף עצמי?
כן, ניתן לאסוף מוצרים בתיאום מראש ממחסני החברה בחדרה.
האם אתם היבואן הרשמי של Nura Audio בישראל?
כן, זוהי חנות היבואן הרשמי.
האם יש אחריות לאוזניות שלכם?
כן, לאוזניות שנה אחריות בהתאם לפרטים המופעים בתקנון שלנו.
איך מקבלים תמיכה במקרה של בעייה?
יש לפנות אלינו טלפונית או בעזרת טופס יצירת הקשר ואנו נסייע לכם.
איך ההתאמה האישית עובדת של אוזניות Nura עובדת?
יצרנו מנוע אינטליגנטי בעל יכולת למידה המשולב עם מערך מיקרופונים סופר רגישים. בפעם הראשונה שתתחברו לאפליקציה של Nura, הן יפעילו מבחן שמיעה שיערוך כדקה. הן ישמיעו צלילים במספר תדרים ויקשיבו אל ה-OAEs (פליטות אוטואקוסטיות) או להדים החוזרים מהאוזן שלך. ההדים האלו מכילים מידע לגבי האופן בו אתם שומעים. מכשיר ה-Nura שלך ישתמש במידע הזה בכדי לייצר עבורך פרופיל שמע מותאם אישית.
מה עושה האפליקציה של Nura?
האפליקציה יוצרת את פרופיל הסאונד האישי שלך ומאפשרת עוד התאמות. יש צורך בחיבור לאינטרנט בזמן ההפעלה הראשונית, אבל לאחר מכן אפשר להשתמש בה ללא חיבור אינטרנט.
האם אפשר לנהל שיחות טלפון עם אוזניות Nura?
כן, בחיבור בלוטוס אל טלפון נייד אפשר לנהל שיחות בעזרת המיקורפונים המוטמעים באוזניות האלחוטיות שלנו.